infolinia

Infolinia 800 800 636

Każdy z pracowników PKP PLK S.A., ma możliwość kontaktu z psychologiem za pośrednictwem infolinii. Infolinia jest skierowana przede wszystkim do osób, które chcą uzyskać porady, wsparcie psychologiczne lub informacje dotyczące nurtujących je problemów.

Infolinia jest dostępna dla wszystkich pracowników potrzebujących wsparcia psychologicznego, zarówno tych, którzy uczestniczyli w krótkim czasie w wypadku jak i do tych którzy odczuwają konsekwencje wypadków przez wiele lat, a także dla osób, które nie były związane z wypadkiem, ale potrzebują wsparcia ze względu na inne sytuacje zawodowe i życiowe. W trakcie rozmowy z dyżurującym psychologiem, każdy pracownik ma możliwość porozmawiania na tematy dotyczące nurtujących go problemów, wypadków i ich psychologicznych następstw, otrzymując w pełni profesjonalną pomoc psychologiczną i informacyjną.

Dyżury psychologów

od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 24.00

w soboty i niedziele od godziny 10.00 do 18.00

Dzwoniąc w pozostałych godzinach możesz nagrać wiadomość, którą psycholog odsłucha i oddzwoni w ciągu 2 godzin od rozpoczęcia swojego dyżuru na infolinii.

Na początku rozmowy psycholog poprosi o podanie imienia, nazwiska oraz numeru PLK w celu weryfikacji czy osoba dzwoniąca jest pracownikiem PKP PLK S.A., dlatego jeżeli nie pamiętamy swojego numeru warto go przygotować przed rozmową.

Połączenia na infolinii są całkowicie bezpłatne.

szkolimy doradzamy wspieramy

Jako specjaliści ds. rehabilitacji zawodowej współpracujemy z firmami w tworzeniu Indywidualnych Programów Rehabilitacyjnych.